U wordt afgemeld door de webserver over  seconden wegens inactiviteit. Aanpassingen worden niet opgeslagen. Klik hier om aangemeld te blijven.

Welkom bij de (web)winkel LeesLETTERS, speciaal voor kinderen die lezen lastig vinden.

Naast makkelijk te lezen boeken en theaterleesboeken selecteren we uit het totale aanbod aantrekkelijke, rijke en toegankelijke kinderboeken: voor elke (zwakke) lezer wat wils.
Voor leerkrachten, ouders, leesconsulenten, ib-ers, dyslexiespecialisten, logopedisten, RT'ers én kinderen.

facebook

RED DE WITTE WALVIS

RED DE WITTE WALVIS

RED DE WITTE WALVIS

€ 10,00

AVI: E3, Clib: Nvt, leeftijd: vanaf 8

9789085924562

winkelmandje

Geronimo is blij. Hij gaat met Patty naar Walvisbaai! Samen op pad, denkt hij. Leuk! Maar dan gaat zijn hele familie ook mee. Nee, hè! Walvisbaai is ook anders dan hij dacht. Het is er vies. Het hotel is duur. Het strand is vol. En Geronimo raakt zijn zwembroek kwijt. Maar dan ligt er een walvis op het strand. Red de witte walvis!

Makkelijk lezen versie van Geronimo Stilton, Uitgeverij De Wakkere Muis.

Dit artikel is geplaatst in de volgende categorie:

Makkelijk lezen 7-12 / Geronimo Stilton Makkelijk

grootst groter normaal