U wordt afgemeld door de webserver over  seconden wegens inactiviteit. Aanpassingen worden niet opgeslagen. Klik hier om aangemeld te blijven.

Welkom bij de (web)winkel LeesLETTERS, speciaal voor kinderen die lezen lastig vinden.

Naast makkelijk te lezen boeken en theaterleesboeken selecteren we uit het totale aanbod aantrekkelijke, rijke en toegankelijke kinderboeken: voor elke (zwakke) lezer wat wils.
Voor leerkrachten, ouders, leesconsulenten, ib-ers, dyslexiespecialisten, logopedisten, RT'ers én kinderen.

facebook

SOS UIT DE RUIMTE

SOS UIT DE RUIMTE

SOS UIT DE RUIMTE

€ 10,00

AVI: E4, Clib: Nvt, leeftijd: vanaf 8

9789085924579

winkelmandje

Er vliegt iets door de ruimte. Het is iets wat heel Rokford in zijn greep heeft. Dat ding moet weg! Geheim agent Nul Nul K gaat de ruimte in. En Nul Nul G (Geronimo) moet mee. Daarvoor moet Geronimo eerst hard werken om astronaut te worden! Maar dat wil hij helemaal niet! Dat durft hij helemaal niet! Maar wie moet Rokford anders redden?

Makkelijk lezen versie van Geronimo Stilton, Uitgeverij de Wakkere Muis.

Dit artikel is geplaatst in de volgende categorie:

Makkelijk lezen 7-12 / Geronimo Stilton Makkelijk

grootst groter normaal